Ridgidtools.hu
Mennyiségi kedvezmény RIDGID

Kereskedelmi feltételek ant PROFITOOLS Kft.

Eladó

ant PROFITOOLS Kft.
Gát utca 21.
1095 Budapest
tel: 06 70 417 6555
email: info@antprofitools.cz

Cégjegyzékszám: 01-09-189831
Adószám: 24927428-2-43
Közösségi adószám: HU24927428

Hogyan vásárolhatunk az e-üzletünkben

  1. A Kereskedelmi Feltételek és a Személyes Adatfeldolgozás elolvasása után regisztrálhat (a jobb felső sarokban) a „Registrácio“ részben található rövid űrlap kitöltésével.
  2. Ha Ön az ügyfelünk, jelentkezzen be az e-mail cím és jelszó megadásával a bejelentkezésrészben.
  3. Keresse meg a kívánt terméket és nyomja meg a kívánt termék mellett található "Kosárba helyezés", gombot. A termék automatikusan a kosárba kerül a kiválasztott mennyiségben. A kosár megtekintéséhez és a vásárlás befejezéséhez nyomja meg a „Menj a bevásárlókosárra“. gombot. További termékek hozzáadásához kattintson a „Vásárlás folytatása“ gombra.
  4. A bevásárlókosár a kiválasztott termékek és azok mennyiségének szerkesztésére szolgál. A megrendelés befejezéséhez nyomja meg a „Tovább a pénztárhoz“ gombot.
  5. Töltse ki az összes szükséges adatot a háttérben. A bevitt adatok ellenőrzése után nyomja meg a „Megrendelés küldése“ gombot.
  6. A megrendelés elküldésre kerül, és Ön át lesz irányítva a megrendelés visszaigazolásához.

Áruk leszállítása

Munkatársaink a lehető leghamarabb feldolgozzák megrendelését, és kapcsolatba lépnek Önnel.
Ha az áru raktáron van: A 12:00 -ig leadott megrendeléseket aznap dolgozzuk fel és küldjük ki a futárszolgálattal. A 12:00 után befogadott megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra. Amennyiben a termék készleten a várható szállítási idő 24-48 óra.
Ha az áru nincs raktáron: ha az áru nincs raktáron, a szállítási idő kissé hosszabb (átlagosan 5-10 nap). A kézbesítésről telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesítik. Az áruval együtt adó dokumentumok, garancialevél és a használati utasítás is átadásra kerülnek.

Fizetési módszerek

• Utánvétel: a megrendelés összegének kifizetése készpénzben közvetlenül a futárnak az áru átvételekor.
• Fizetés banki átutalással/előtörlesztéssel: ennél a fizetésnél az árut elküldjük a fizetés számlánkon való jóváírásától számítva (általában 1 munkanap). Kérésre előzetes számlát adunk ki.
• Számlafizetés lejárattal: a számlák lejáratát az állandó partnerek számára megállapodás alapján nyújtjuk.
Az első alkalommal történő együttműködésnél szükséges utánvétellel, előtörlesztéssel fizetni.

Szállítási költségek

A 50.000,- HUF feletti megrendelések esetén ÁFA nélkül a Magyarország területén belül történő áruszállítás ingyenes. Kisebb megrendelések esetén postaköltséget és csomagolási költséget adunk hozzá az áru árához 2.300.- HUF ÁFA nélkül.

A szállítás során keletkezett károk

Az eladó felelős az árun keletkezett károsodásért a szállítás során. Ha azonban az áru megsérül vagy ellopják a szállítás során a vevőtől az eladóig reklamáció vagy visszaküldés esetén, a vevő a felelős.

Figyelem!

Semmilyen körülmények között se vegye át a sérült árut (sérült csomagolás, deformáció stb.). Ez megakadályozza, hogy a sérült áru reklamációja esetén zökkenőmentesen történjen a reklamációs folyamat.
Kérjük a csomag átvételekor győződjenek meg a csomagolás sértetlenségéről. Amennyiben a csomag sérült az átvételi bizonylaton tüntessék fel a csomag sérüléseit.

Ajánljuk a csomagját átvizsgálni azonnal a futárszolgálattól való átvétel után. Így időben megtörténhet a reklamáció, ha a termék sérült, vagy hiányos a csomag. A probléma gyors észlelése azért fontos, mivel a futárszolgálatok csak azonnali reklamáció esetén hajlandóak elfogadni a reklamációt.

Az e-bolt üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy az árakat kijavítsa, ha úgy találja, hogy az árut rossz áron kínálták. Ebben az esetben tájékoztatnia kell az ügyfelet a megfelelő árról, és annak bele kell egyeznie az árkorrekcióba. Ellenkező esetben a vásárlási szerződést nem kötik meg, és a megrendelést az üzemeltető törli.

Reklamációk és az eszköz szervízelése

Meghibásodott vagy sérült áru esetén küldje el nekünk a szállítmányozó cég (futár) igénybe vételével a címünkre. A vevő köteles a reklamált árut hiánytalanul átadni, a vevő által okozott sérülés nélkül, és az eredeti csomagolásban a teljes dokumentációval. Ugyanakkor felkérjük, hogy csatoljon egy számlát vagy annak egy fénymásolatát, és egy panaszlevelet, hogy jelezze a kár/sérülés típusát.

Szervizelés esetén az árut szállítmányozó céggel küldheti, vagy személyesen leszállítja üzlethelységünkbe. A garanciális vagy a garancia lejárta utáni szervizelésre elküldött gépek és eszközök esetén kérjük, töltse ki megfelelően a szervizlapot (töltse le ITT). Ideális esetben az áruszállításhoz fuvarozó vállaltot vesz igénybe.

Garancia

A garanciális időszakot, minden személy számára, aki a terméket vállalkozózói tevékenység végzésére vagy kereskedelmi céllal használja, nem határozza meg a Polgári Törvénykönyv, és azt a gyártó határozza meg.

A RIDGID 1 év garanciát nyújt termékeire. A garancia a gyártási hibákra vonatkozik. A garancia nem terjed ki a helytelen használat és a természetes kopás okozta hibákra. A reklamációkat írásban kell benyújtani. A reklamált árut a megrendelő költségén kell a címünkre szállítani. A javított vagy kicserélt termékeket Szlovákiában a saját költségünkön szállítjuk le az Ön címére.

On-line vitarendezés

Tisztelt ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy jogaikat és követeléseiket egy alternatív online rendszer segítségével is gyakorolhatják. Az online vitarendezést az Európai Bizottság és a szlovák online vitarendezés kapcsolattartó helye biztosítja (RSO). Hasonlóképpen, az Önökkel szembeni követeléseink az európai platformon keresztül érvényesíthetők.

Panaszt tehet az online vitarendezési platformon keresztül a https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Az alternatív vitarendezés használata pénzt és időt takarít meg, mivel panaszát 90 napon belül és jelentős pénzügyi költségek nélkül feldolgozzák. Bármilyen probléma esetén forduljon hozzánk a köv. e-mail címen: info@antprofitools.hu.

A fizikai személy ellépése az internetes kereskedelem szerződéséstől

A Fogyasztóvédelmi Törvény 7. §-a, kiegészítve bizonyos törvény módosításokkal (102/2014. számú törvény) értelmében, ha az árut vagy szolgáltatást távértékesítési szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződések alapján értékesítik, a vevőnek joga van az áruk átvételétől vagy a szolgáltatási szerződés megkötésétől számított 14 naptári napon belül az ilyen szerződést indoklás nélkül felmondani, azonban szükséges, hogy a szerződés visszavonásról szóló levelet e határidőn belül eljuttassák az eladóhoz. A vevőnek ez a joga akkor is fennáll, ha az interneten keresztül megrendelt árut személyesen vette fel az eladó kiszállítási helyének helyiségeiben.

Dokumentum az internetes áruházon keresztül kötött szerződés visszavonásához.
Töltse le a dokumentumot ITT

Szervíz formanyomtatvány

Akció katalogusok
Katalógus RIDGID
Szolgáltatások az Ön számára.
Kövessen minket:
Karrier:

Csatlakozzon hozzánk. Folyamatosan keresünk értékesítőket és erősítést irodai szegmensünkre.

Szabad pozíciók listája
E-mail Facebook Instagram Linked In